minikkelebegimm geçmiş olsun canım. Aynen şikayet edin valla böylelerine iyi ders verilmesi gerekiyor. Bazıları için insan canı ne kadar ucuz. Ben ilk hamileliğimde doğuma giderken bile açılmam olduğu halde yavaş git canım Allah korusun hiç biley insan canından kıymetli değil diye tembihledim yol boyunca. Erkekler böyle durumlarda telaşlanıyor bilirsiniz?