3827 Anonim-C hem bu defa olmasa bile 2. Denemede tutanların sayısı daha çok yanlış bilmiyorsam 6 aylık bi tedavi bu inşallah gerek kalmadan kavuşursun bebeğine 🥰
Mlkyl Minikkurabiye333 hayır hiç bişey yapmadım hatta doktor iğneye gerek yok dediğinde biraz umutsuzdum çok şükür çok erken öğrendim beklemesi biraz zor ama sağlıkla ilerleyeceğine inanıyorum