Merhaba kızlar ,
aşağıda notlarımı iletiyorum bu notlara göre biri bana birşey söyleyebilir mi durum nedir negatif mi pozitife dönermi iğne etkisi yenimi geçti falan filan gibi😑
28 mayıs sat
31 mayıs femara başlangıç
4 haziran femara bitiş
6 haziran doktor kont. (2 yumurta 12mm)
10 haziran tekrar doktor kont.(yumurtalar çatlamak üzere)
10 haziran 13:40 ovitrelle vuruldum.
10-11-13-15-18-19 haziran ilişki
21 haziran kaset test (erken değil) negatif
Hiç bir regl yada hamilelik belirtim yok bu arada iğnedem bu yana. Normalde acıması gereken göğüslerimde bile tık yok..