Meeemoom CansuAydemir88 evet çok Harika bi jel. Eşim üşüttüğü zamanlarda ayaklarının altına ve boynuna sürüyoruz çok iyi geliyor.bende basım ağrıdığında kullanıyorum hatta adet olduğum zamanlarda kasıklarıma sürüyordum streç filmle sarıyordum 😉
Ecem30 Tugba07 doktorum bna parol kulln dedi bnde birde cok eksikler var 8 illac kullniyorum birde agri kesici kullnmk istemedim ;((
Elifaaksoyy Ecem30 İnan bana 1 aydır çekiyorum nerdeyse ben böyle bir grip görmedim geniş akıntım oluyor baş ağrım burnum tıkalı ne yediysem ne yaptıysam fayda etmedi
Ecem30 Elifaaksoyy allah sifa vwrsin insallh gecmis olsun çok kotu ama gece baş agrina viks surdum agei kalmadi deneyin isterseniz