Ecem30 3 aylik hamileyim grip.oldum yanliz baş agrim çok siddetli acile gittim agri kesici ates düşürücü serum takildi ama hic bir faydasi olmadi bitkisel yada onere bileceginiz birsey varmi
Emell SevgibiR ihlamur masum gorunuyo ama. Gecen hafta ben cok kotu griptim.cok cok ihlamur ictim ve kanamam oldu. Cok kararinda icmek gerek
hande123 Ecem30 sol elinin baş parmağıyla işaret parmağının arasına bastır sürekli başkası yapaın hatta acıması lazım biraz benim öyle geçiyor
Meeemoom alcang ben mide bulantısı için çok içmiştim içilebilir olduğu söylenmişti. Çok şükür bi zararı olmadı. Kullanmam bu saatten sonra☺️
Esmalemdar Ecem30 saçma gelebilir ama doktor maskesi tak 😀 işe yarıyor😀🤗 bana doktorum demişti saçma geldi sonra yaptım iyi geldi ve ben şok 😀
Vethekelif Bol bol c vitamini bal limon tarçın karışımı bitki çayı içme canım onlar iyi değil gebelikte
Tugba07 Ecem30 3 ay daha cok bir zaman degil. Bitkisel seyler zararli olabilir. Bence doktorunuza sormadan bitkisel seyler icmeyin. Daha basindasiniz cunku hamileligin. İlk belli aylarda bu tur seyler yasak.
Ecem30 Tugba07 doktorum bna parol kulln dedi bnde birde cok eksikler var 8 illac kullniyorum birde agri kesici kullnmk istemedim ;((