babyiscoming_ FatmaZehra06 bugün transferimin 10. Günü. Dün dayanamayıp test verdik pozitif olduğunu dün öğrendik çok şükür şuan uygulamaya göre 4 haftalık görünüyor 🥰👼🏻
Ysmnpmk FatmaZehra06 16+2den selamlar😀😃 2. Tüp bebeğimde kavuştum kızıma saglikla zamanında gelir inşallah dünyaya 🩷rabbim isteyen herkesede tattirsin bu duyguyu 🤲
blkesr10 babyiscoming_ tebrik ederim canım çok sevindim aynı zamanlarda yumurta toplama yapmıştık Sağlıcakla al inşallah kucağına💜💜
Sedagrbz Merhaba ☺️ benimde 6+2 haftalık olduk çok şükür 🙏🏼 hayırlısı olsun Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🌸
FatmaZehra06 @"Sedagrbz merhaba maşallah sağlıkla ılerlesin hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🌸💞
Sedagrbz FatmaZehra06 amin inşallah Rabbim hepimizin kucağını hayırlı sağlıklı evlatla doldursun 🙏🏼☺️
Sedagrbz segok benim 5+1 de kanamam oldu keseyi gördüğümüz günün akşamı yaşadım baya korktum kısa sürdü çok şükür 🙏🏼 doktorunuzla görüştünüz mü?
Nur29zen segok benım de tam bu zaman da olmuştu rengi çok önemli ne kadar geldiği tutunma kanaması oluyor genelde hafif pembe şeklinde yada açık kahve rengi olarak
segok FatmaZehra06 iletişime geçtim coraspirini kes 1 hafta dedi 1 tane fazladan Progestan yap dedi bugünlük sadece dinlen dedi o şekilde
segok Sedagrbz evet iletişime geçtim korkma dedi ama corasipirin kesti 1 hafta Protestan ampulu 1 kereliğine fazladan yap dedi ama insan ister istemez korkuyor stres yapıyor 🫣