alyamm_33 ipeklinaismom hangi kremi kullandınız benim 3 çocuğum ikisini emziremedim kronik mantar gibi oluyor neler kullandım ama boş
ipeklinaismom alyamm_33 incia kullandim Arkadaşlarimdan gümüş kapak duymuştum bana gerek olmadı onu da bı deneyin isterseniz
M-Urass_Mom Bussr Doğumdan 15-20 gün önce kullanılmaya başlanması tavsiye ediliyor. Maksimum bir ay önce başlayabilirsiniz diye düşünüyorum ben