mavibahar Bussr ben 8. Ay da başlamıştım kullanmaya. Zaten kurumaya da başlamıştı. Doktorum lansinoh önermişti. Emzirirkende kullandım, silmeye gerek kalmadı. Öyle bebeği emzirebiliyorsunuz. 😁
sevvalcik Aldığımda bana 8. Ayda baslamalisin demişti ordaki görevli bende emin olamadim bakalım kullanan varsa bende bekliyim burda
mavibahar Bussr evet sadece ucuna. Duruma baktım aslında. Bazen sabah, akşam yatmadan sürdüm bazen günde 1 defa gün içerisinde herhangi bir saatte. Kuruluğuna baktım ona göre sürdüm. 😊
alyamm_33 ipeklinaismom hangi kremi kullandınız benim 3 çocuğum ikisini emziremedim kronik mantar gibi oluyor neler kullandım ama boş
Kbrbydk Bussr ben almadım. Emzirme hemşiresi de önermedi. Esas mevzu doğru emzirebilmek gerçekten. İlk bir iki gün emerken hassasiyet oluştu ama krem sürmedim hiç. Bebeği doğru emzirirseniz hicbirsey olmuyor😊
Zseda Bussr 34.hafta itibariyle basladim. Daha erken başlamadım,erken başlayıp uyarılmasin diye. Erken doğuma sebep oluyor gibi yazılar okumustum. 34 ideal diye dusunuyorum