Edaa01 Kızlar bugün 36 haftaya girdik doktorda randevum vardı bugün ultrasona göre kilosu 2,425gram bana az geldi beni düşünceye soktu açıkçası sizin bebişlerin kilosu nekadar ya da bu haftalarda nekadardı?
Cerenglr Edaa01 36 haftada benimde 2300 falandı bence gayet iyi son haftalarda çok hızlı alıyorlar zaten :)
Saftirik Edaa01 az değil bence endişelenecek bir durum olsa doktorunuz muhakkak söylerdi, bende gebelik şekeri var 36+4 te 3200 dü ama bu şekerden kaynaklı olabilir dedi doktor yani sağlıklı bir kilo olmayabilir… bu sebepten anormal bir şeyi doktorunuz söylemediyse hiç üzülmeyin ❤️
Ebuuu0 Edaa01 kiloyu beslenme destekliyor ama anne baba geni daha çok yapılı değilseniz aslında çok normal
Edaa01 Cerenglr valla canım sıkılmadı degil yiyen birisiyimde durmadan agzım oynuyor ama bebek almamış sanırım
Edaa01 Saftirik doktorum normall dedi bi sorun yok ama dedigim gibi ben endişelendim 36 haftalik ve tam 2 bucuk kilo bile degil
Cerenglr Edaa01 bence gayet ideal bi kiloda haftasına göre birde fazlada olabilir yani tahmini bir şeyler söylüyor doktorlarda belli ölçütlerle tartıya koyup bakmıyorlar ya 😅 içini ferah tut bence çok kilolu olmasında iyi değil
Edaa01 Cerenglr evt dogru diyorsunuz da okadar yedigime 😁 dedim fazladır acıkcası beklemiyordum bukadar
Edaa01 Ebuuu0 karı kocada cok yapılı degiliz ama ilk cocugumuz 38 haftada dogmuştu ve kilosu 3,225 ti
Edaa01 Yamanmomy gayet iyiymiş bence 36 haftalikta bu kilosu bende 2,500 2,600 bekliyordum ama daha az olması beni düşündürdü😐