01Adana ya zaten varya Özeldeki gibi orda ilgilenemiyorlar. Malum çok kalabalık. Ben ilk altı ay özele gittim. Dr benimle uzun uzun konuşurdu hal hatır sorardı ultrason uzun sürerdi filan filan. Ama devlette o hiç mümkün değil malesef. Ama işinin ehli normal Doğum destekçisi bi doktor