ebru_ecrin_demir Hamileliğimin başından 35 haftama kadar kullandım bu hafta 35 haftayı doldurdum ve kontrolümde dr artık içmememi söyledi ve imomu kesti dogumdan sonra devam et dedi
Ozderr Sevimgencer canım bende kullanıyorum gebelikten sonra da kullanmakta sakınca yok hatta devam etmeyi de düşünüyorum kutunun arkasına bakmışsındır kaç çeşit vitamin var içinde Yani sırf bunun için bile kullanılır