Tuba-M55 37+4 haftalığız. Bugün doktor randevumuz vardı 3.300 gr 51cm ama doktor kilosu çokmuş gibi konuşuyo. Sizin bebişlerin kilosu ne alemde acaba 🤷♀️ bu doktor başından beri benı kilo konusunda geriyo 😒bence kilolu değil bebiş gayet normal
BuseBora Tuba-M55 37 yeni oldu bugun 2750 gram dedi ama benim bebeğim boyu kemik gelişimi yavaştan geliyor belki sizinki normaldir bilmiyorum
1palyaco Tuba-M55 pazartesi randevum var 37+6 oluyoruz bende merak ediyorum kaç olduk 🥰 en son 35de 2814 gramdı.
Busragokhan0911 Tuba-M55 bebeğimi 37+5te doğurdum. 3600dü. Sezaryen olduğu için bir sıkıntı olmadı. Normal düşünüyorsanız ondan demiştir fazla diye
Tuba-M55 Busragokhan0911 maşallah Allah bağışlasın. Evet normal planlıyo doktorum 4 kilodan sonrası mı riskli acaba normal için
tosbisinannesi Tuba-M55 37+3 te 3480 dedi ve 500 gr + ya da - yanılma payı olduğunu da söyledi. Fazla çıktı bence zaten 35.haftada 2700 dü çünkü. Güzel kilo almış dedi olumsuz bir şey söylemedi
Tuba-M55 tosbisinannesi 35 haftanın sonuna doğru benim de 2600 dü, burdaki arkadaşlar söyledi bana eksik ya da fazla ölçüm yapıpabileceğini doktor demmişti şuan 38 olduk 4 gün önce 3300 dü
Nazd1 Tuba-M55 37+1 olduk bugun kontrolümüz vardı sezaryen günü için 3500 dü ama biraz ileriden gidiyor benim bebiş sizinde bir ufak ileriden gidiyor olabilir mi 🫣
Tuba-M55 Nazd1 olabilir galiba ama doğduğunda daha az çıkabiliyo bebiş cihaz ölçümü neticede. Son 2 aydr dikkat de etmiyorum yediklerine aslında