MSG_ Dlntkesn çok kasık ağrım vardı o yüzden gittim çok haklısınız moral bozmaktan başka bir şey yapmıyorlar. İnşallah dua edin sizde🌸
MSG_ Tuce- evet gittim çok şükür her şey yolundaymış kesem de haftamla uyumluymuş bebekte oluşmuş. Kalp atışı da rahim durumundan dolayı hafif duyuldu tekrar gel perşembe ya da cuma dedi