Muhoensar Gyed inek sütü iciyorum ama bugün gelmedi kutu süt iciyorum şuanda midem çok kötü yaniyooo :-(
Betyy Gyed pastorize süt diyorlar da cnm bence saçma en güzeli inek sütü güzelce kaynatmak gerek tabi. ben yoğurt da yapıyorum. Sağlıklı olduğunu düşünüyorum.
Gyed Smeyyekalel paket sütlere güvenmiyorum gerçek süt değil onlar midemi bi tuhaf ediyo ağzım zehir gibi oluyo paket süt içince
Chanelmom Smeyyekalel aynen öyle. Bildiğiniz kişilerden ve ineğin sağlıklı olduğuna eminseniz içilir. Hastalık kol geziyor
rileyss Gyed bence de değil, 1-2 marka dışında hiçbirnde inek sütü yazmıyor zaten, sadece uzun ömürlü süt vs yazıyor.
SevgibiR Gyed bende inek sütü içiyordum bu zamana kadar ama burda ineklerde ishal hastalığı varmış salgın o yüzden bişi olur fln diye istemedim şimdi paket süt yoğurt alıyoruz
SevgibiR Gyed evet burda varmış Trakya da salgin ishalmis hayvanlar antibiyotik kullanıyorlarmış herkeste değil tabi bazılarının ineklerinde abim dedi alma diye bana marketten al dedi
Caglamrt Güvendiğimiz bir yerden inek sütü alıp içiyorum hemde yoğurt mayalıyorum.Paketlenmiş gıdalardan bir fayda göreceğime inanmıyorum.
Egzolgub Güvendiğimiz ve aşılarının tam olduğuna inandığımız yerden inek sütü icebiliriz fakat bunlar hakkında bir fikrimiz yoksa doktorlar kesinlikle pastörize süt öneriyor. Bebeği tehlikeye atmamak adına.
Oges Gyed ben hazır laktozsuz süt içiyorum diğer türlü inek sütü gaz ve şişkinlik yapıyor o da belime ağrı yapıyor
momtobe8 İnek sütü tabiiki daha iyi ama hayvanda bir hastalık varsa kaynatsanız da o mikrop/bakteriler ölmüyor. O zamanda bakteri sizden bebeğe bulaşıyor ve bebek o bakterilerle savaşamıyor. Bir de uzun süre kaynatıldığında sütün vitaminleri ölüyor. Pastörize süt bizim kaynatarak çıkamayacağımız sıcaklıklara kadar çıkıyor ve bütün mikrop bakteri ölüyor ve hemen süt soğutularak vitaminlerinin ölmesi de engelleniyor. Ama kutu sütlere bende güvenemiyorum. Paketi açıyosunuz 1 ay süt bozulmuyor ne kadar sağlıklı olabilir:/ bn hamile olduğumdan beri AOÇ günlük pastörize süt kullandım, en azından açınca 2 günde, açmayınca da 4-5 gunde bozuluyor daha doğal olduğu belli. ama açık aldığınız sütte hastalık olmadığına eminseniz daha sağlıklıdır. Gerçi uzun kaynatıldığından onun da vitaminleri nasıl oluyor bilemiyorum:/