Kivircik01 kahvesever__ aşkım ben bu sıcaklardan elimde sodalı limonlu ayran gezip duruyorum yemek neredeyse yemiyorum diyebilirim yapmıyorum da bazen 😂😂
kahvesever__ Kivircik01 evet ya oralar çok sıcakmış annem bayramda Adana’ya gitti acayip sıcak dedi hatta babam hastanelik olmuş sıcaktan dayanamamış
kahvesever__ Kivircik01 evet ben evlenmeden önce Kayseri de yaşıyordum ailem orda yaşıyor hala oralar çok sıcak değildi o yüzden galiba sevmiyorum sıca bünyem alışmadı için buralarda sıcak değil süreki yağmur ☔️ yağıyor 😄 yaz gelmedi bir türlü
kahvesever__ Kivircik01 çok güzel oluyor ama 2.3 senedir orası da çok sıcakmış tabi Adana kadar olamaz 🙅♀️ o ayrı 😃