kahvesever__ 10 gündür dışarıdan yiye yıye hal olduk, hamileyım kanamam vardı hastane de yattım eve taburcu oldum doktorum herseyı yasakladı bır sonrakı kontrole kadar. Yapacak kımse yok dışarıdan yıcez bugünde ınsallah yarın kontrolde serbestlık verır artık sıcak ev yemeği geçer bogazdan