19+2 yiz bizde 12. Haftada erkek bebek oldugunu ogrendik :) alisverise basladim baya birseyi tamam yavas yavas tamamlamaya devam edicem bu 2. Hamileligim kizimda 26 lardan snr cok zorlanmistim bundada oyle olmasi ihtimailine karsi eksiklerimi erken tamamlamak istiyorum nasibse :) genel olarak guzel bir hamilelik geciriyorum aksamlari karnim asiri gergin oluyor bunun disinda bir sikayetim yok