lilyum_ huvuuuuff yok su tutmadım ama 3 gün testi yaptım yine gölgeli var gibiydi ama koyulasmadı siliklesti sonra da regl oldum. Kimyasal geçirmiş olabilirim diye düşündüm. Çünkü daha önce defalarca test yaptım ve hiç böyle birsey başıma gelmemişti
huvuuuuff lilyum_ 3 ay önce aynısını yaşadım gün geçtikçe silikleşti ve doktor kimyasal yaşadığımı söylemişti. İsteyen herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin rabbim🌸
sutlukahve_ Benimde böyle çıkmıştı var bence sabah erken gebelik testiyle dene bide teste şu damlat çizgi kaybolursa kuruma
huvuuuuff sutlukahve_ inşallah vardır ya çok da heveslenmek istemiyorum 3 gündür üst üste yapıyorum aynı marka onlarda olmadı bir şey ama bunda çıktı bakalım hayırlısı
teachervera huvuuuuff Bende ilk gebelikte yapmıştım test baktım hemen tek idi çöpe atmıştım sonra iki saat sonra tekrar bakmak geçti içimden çöpten alıp baktım hayali çizgi vardı 😀hamile idim
huvuuuuff Mlsaa99 ama birkaç saat sonra çıktı ya çok de heveslenmeyeyim diyorum ama hevesleniyorum çünkü 3 gündür yapıyorum onlar da bekledi ama hiç çizgi falan çıkmadı bunda çıktı böyle 🤷🏻♀️
huvuuuuff Mlsaa99 ya bana da öyle geliyor bi de adet günüme 4 gün var bu kadar az çıkması normal diye düşündüm hayırlısı