Maviikaktus Erva18 5+4 testim 2 gün öncesine kadar hiç bir şeyim yoktu 2 gündür ne yersem çıkartıyorum inşallah olmaz hayırlı olsun canım bende 4haftalıkken öğrendim
Erva18 Maviikaktus ayniyiz nerdeyse benim daha öğrenmeden bi iki defa hafif bi bulantim oldu ama hamilelik kadar değil çok hafif şuan bisey yok
Sclemr Maviikaktus merhaba 4 haftalık neredeyse benimki Salı günü doktora giticem erken mi davranıyorum sizce siz nasıl yaptınız
12betul Erva18 10 +0 şuan mide yanmam çok oluyor özellikle akşamları şişkinlikle birlikte mahvoluyorum
Mavi1638- 7+1 hiç bisey yiyemiyorum korkuyorum bisey olur diye bulantm falan yok ama hiç iştah yok hamile olmadan once boyle degildim simdi canim meyve bile istemiyo acikiyorum hiss ediyorum amma yemek istemiyorum
Ebbruc Erva18 9+5 günlüğüz bugün, 3 haftalıkken falan öğrendim ama doktor randevusundan sonra zaman geçmeye başladı, aşırı halsizlik bulantı var günü geçiriyorum bi şekilde
dika Erva18 8+2 sırt ağrım çok fazla var onun dışında iyiyim çok şükür sırt ağrısı yüzünden kalkamıyorum hemen lekelenmem oluyor birde aşırı sıcak buralar sanki bayilacam gibi birşey oluyor 😅😅
metemom_ Erva18 ay canım bende senin gibiydim o günler geldi aklıma 2 buçuk yıl sonra olmuştu günler hiç geçmiyordu kontrol günlerini iple çekiyordum resmen şimdi 31 haftalık oldum Allah’ım bekleyen isteyen herkese nasip etsin zaman bir şekilde geçiyor sen hamileliğinin tadını çıkartmaya odaklan 💙
Erva18 metemom_ evet günler geçmiyor bi yandan mutluyum bi yandan korkuyorum bi önceki bebeğimin kalbi durmustu
busecnyt0108 Erva18 Şu an 13 + 5iz Senin yedi haftalık falan öğrendim mide bulantısı kusma tiksinme aşermeye çok fazla yaşamadım bendeki tek belirtiler bel ağrısı sol kaşık da ağrı o da muhtemelen bebek sol taraftan tutunuyor diye korkma yani Endişelenecek Bir şey yok kişiden kişiye değişiyor belirttiler
Helbestt nur-can621 32+4 üm ben de hareketleri iki gündür çok az bu normal mi siz de de öyle oluyor muydu ? P.tesi kontrolüm var ama yine de korkuyorum
Hlimee nur-can621 bayramda ne bol bol dua ettim Yüşa Hz gittim dua ettim 🤲🏼 Yok anam gelmiyor 😅 Kıpır kıpır maşallah durmuyor hiç Hıçkırık tutuyor herşeyini hissediyorum ama bu bana az geliyor gelse ısıra ısıra sevsem 🥰😂😂 O zaman da içime soka soka severim ne tutarsız olur ile 🤪 Gelsin de kamp yapacağım oğlumla Çok planlarımız var Paşamız pek nazlı çıktı 😎
perihankrkya Erva18 22+5im ilk zamanlar hic geçmeyecek gibiydi ama geçti simdide doguma cok var gelmeyecek diyorum 😂 bel agrisi var iki gündür bebis kipir kipir durmuyor hic