Bende 33+5 deyim iki gün önce nişanım geldi ama kanlı değil hafif sarımtırak kökenli kıvamda mukuslu bi parçaydı gün içinde iki kere oldu. Dün de ağrılarım vardı. Doktora gittim rahim ağzı uzunluğu 26mm düşmüş erken doğum riski olduğu için ciğer geliştirici vuruldum. Tekrar bugün 2. Doz olacağım. Evde istirahat verdi. 2 hafta daha dayansa çok güzel olacak küveze bile girmesine gerek kalmaz dedi inşallah tamamlayabiliriz haftalarımızı. Bana da dua ederseniz çok sevinirim