Zahideozsnn Az önce nişanım geldi kızlar. 40+4 oldum zaten. Nişandan ne kadar sonra doğum belirtileri görülür. Ben de şu an da sancı yok
[silindi] Zahideozsnn 24-48 saat içinde genellikle doğum başlıyormuş fakat 1 haftayı bulanları da burda okudum. Sizin vaktiniz gelmiş, Allah sağlıkla kavuştursun ☺️
Altin Zahideozsnn benim ki 4 gün evvel geldi, hala bi belirti yok ama sizin 40 hafta olduğu için belki doğumun başlaya bilir Dr a gidin derim
Zahideozsnn Zahideozsnn kahvesever__ Bu arada nişan dediğimiz şey çok koyu kıvamlı mı olması demek acaba. Benim ki sıvı bir akıntı pembemsi kanlıydı.
4949zilanerturk Zahideozsnn ya ben de 37 + 0 oldu dün tuvalette peçeteye böyle normal sıvı az bir şey kan geldi Nişan mı acaba kastırmalarım var Sancılarım var ama suyum falan gelmedi nişanlı değil mi bilmiyorum Doktora da gitmek istemiyorum şu an
Zahideozsnn 4949zilanerturk Ben de tam olarak bilmiyorum ki. Çok koyu kıvamlı olduğunu söylüyorlar fakat benim ki adetin son döneminde gelen kahverengi akıntı gibiydi.
Zahideozsnn 4949zilanerturk Nişan geldiğinde doktorlar gelin demediği için ben de gitmedim. Yarın randevum var doktora danışıp buraya yazarım
Zahideozsnn Altin Doktorumla konuştum ağrım olduğunda gelmemi söyledi. Zaten yarın da randevum var görüşeceğiz
Ecekazan11 Zahideozsnn bende çok az kekeleme oldu sinra cati kuaynesi yapıldıktan 20 saat sonra suyum geldi sonra doğumum oldu
Zahideozsnn Ecekazan11 İnşallah benim de daha fazla uzamaz. Biraz sabırsız olmaya başladım. Ayrıca tedirginlikte hat safada. Sürekli bir şey olcak korkusu sarıyor. Biraz hareket etmese endişeleniyorum
eslemdiyebiri Zahideozsnn 39+6 olduk bende endişeleniyorum bebek gecikirse zehirlenir diyorlar Hastaneye de gidersem ya suni sancı verirler yada sezeryan yaparlar diye korkudan gitmiyorum bakalım ne olacak 🥺
Zahideozsnn ebaliesen Benim bugün bayağı kasılmalarım ve bel ağrım var. Yarın yatışım olacak gibi duruyor. Sizinde muhakkak zamanı geldiğin de olacaktır. Ben de hiç olmıycak sanmıştım 😂
ebaliesen Zahideozsnn sağ salim kucağına al inşallah 🤍 bizimkinin gelmeye niyeti yok ne sancı var ne kasılma bekliyoruz 😅