34473447 zıbın 2 tane almıştım ama sonra eşimden 2 tane daha istedim 1 gün için çünkü acemiydim altını değiştirirken hep battı. Lansinoh göğüs ucu kremi ve gümüş kapağı iyiki götürdüm. İlk gün olduğu için sadece ucunu emebildi o da yara yaptı ama bunları hemen sık sık kullandım geçti.kısa kollu bol sabahlık çok işe yaradı rahat ettim ve sırtımı sıcak tuttu hastane serindi baya.
Terlik alacaksan 1 2 numara büyük almalısın ayaklar baya şişiyor çünkü doğumdan sonra.
20 tane bez aldım ama sadece 10unu hatta o kadarını bile kkllanmadım ilk gün o kadr yapmadı kızım.depend kesinlikkllle almalısın ilk 3 gün hep kullandım günde 3 kez değiştim çok iyi bişey hiç sızdırmadı.🥰