Sclemr ben de sen gibi çok erken öğrendim canım ilk betam çok düşüktü 4 gün sonra tekrar kan verdim ve 2 binin üzerinde çıkmıştı 2 binin üstünde keseyi görebiliyor doktorlar o yüzden hemen doktora gittim alttan muayene ile kese gözüktü şükür. Kalp atışları içinde 7. Haftam da gitmiştim 6 haftadan sonra kalp atışlarını duyabiliyorsun ona göre sende bu yolu izleyebilirsin