Sclemr 10 gün sonra kalp atışını duymayabilirsin canım. Ben 5+6 da duymamıştım ,7+1 de duymuştum.
Bu endişe hali hiç bitmiyor .. önce dış gebelik mi acaba diyorsun, sonra kalp atışını duyacakmıyım endişesi , sonra ikili test, detaylı ultrason şeker filan derken önünde olması gereken herşeye endişeli yaklaşıyorsun ..