
Biz ileriyi de düşünerek mobilyaciya büyük yaptırdık. İki çocuğun kullanacağı şekilde, üstü de bebeğin artik kullanmadığı eşyalarını kaldırmak için kullanacağım başka çocuk olursa kullansın diye sakladigimiz beşiktir vs büyük parcalar fazla kıyafetler icin. 7 aylıkken yaptırdık ama keşke daha erken yatirsaydim çünkü değişmesini istediğim yerler oldu. Bu şekilde çok düz kaldı, kapak kenarları çıtalı olacak ama ellerinde o an malzeme olmadığı için sonraya kaldı. Aynalı kapakları söktürdük onu çıtalı yaptıracağız, kulpları da siyahla değiştireceğiz. Ama bayağı derin ve kullanışlı oldu 20 ya da 22 bin verdik.