Hanımlar 33+3 hafta hamileyim ikinci gebeliğim, en son 31+4 de gittim en son kontrole bebek 2300 gr dı tombik dedi doktorum, şeker yüklemesi yaptırmadım ama kan şekerim kan alındıgında iyi gelmişti, bu benim için sorun değil dedi doktorum ama şunu sormayı unuttum, bebek hala bu sekilde kilo almışsa(pazartesi kontrolum bu arada) erken alınma gibi durum olurmu acaba? Varmı tecrübesi olan