Sumeyyegyretli ben şuan 22. Haftanın içerisindeyim doktorum çok güler yüzlü tatlı bi doktor ama çok yoğun maalesef beklediğim derecede ilgi ve alaka göremiyorum yani şöyle özel olarak, bak bu ay bunlar olur şunlara dikkat et şeklinde konuşamıyoruz ancak ben sorarsam neler yapmam lazım diye o zaman gayet ilgili bir şekilde anlatıyor işte benim de ilk gebeliğim olduğu için zaman zaman ne sormam gerektiği konusunda tecrübesizim