Hepinize teşekkür ederim nasip değilmiş yiyecek ekmegi yokmuş kurtajda düşükte anlatıldığı gibi zor değil başına geliptr bu posttan destek almak isteyen olursa gebelikte hiçbir ağrıyı hafife almayın sadece hafif hafif kaşık ağrım vardı normal diye düşünürken gebeliğim sonlandı aynı şekilde hiçbir kanama da normal değilmiş bunuda anlamış oldum