Hasret18ayaz Kızlar merhaba 5+5 günlük hamileyim kese görünmüştü kese çevresinde kanama vardı bugün lekelenmem oldu ben yerleşme kanaması diye düşündüm az önce avuç içi kadar zar benzeri bir pıhtı düşürdüm şimdi hastaneye gidiyorum başına gelen var mı
Aleynadelen Hasret18ayaz o kadar büyük olmaz ya inşallah bebek değildir Allah yardım etsin inşallah güzle haberler ile gelin
Semyil Hasret18ayaz geçmiş olsun canım inşallah güzel haberler alırsın ama benim düşüğüme benziyor tarifin bende düşük yaptığımda et parçası düşürmüştüm
Rabia97 Hasret18ayaz canım içini ferah tut bende oğlumda parça düşürdüm inşallah senin de bebek değildir
selencinaar Hasret18ayaz merhaba oncelikle cok gecmis olsun son durumunuz nedir merak ettim Rabbim sizi yavrunuza bağışlasın🥰
sutlukahve_ Korkutmak için söylemiyorum ama düşük yaşadığımda aynısı oldu ama her kanama düşük değil inşallah yerleşme kanamasidir
_Mother_ Hasret18ayaz 🥹 çok geçmiş olsun rabbim yerini sağlıklı bir şekilde en kısa zamanda doldursun inşallah
Nur29zen Hasret18ayaz çok üzüldüm allahım yardım etsin umarım daha sağlıklısı daha hayırlısı tekrardan seni bulur