Merhabalar kızlar şuan Dr kapısında bekliyorum kalp atışı için benimde 2021 yılında bir düşük yaşadım 12 haftada kontrol için gittim 8.haftada kalbî durmuş gelişmemiş şimdi bende çok tedirginim acaba kalp atışı duyarmiyim acaba nasıl olur rabbim korktuklarimizdan emin eylesin sağlıcakla alalım kucaklarimiza