Geçen sene Eylül ayında 11 haftalıkken düşük yaptım düşükte bebek 6 haftalıktı gelişim sağlamamıştı ve kürtaj oldum şimdi de 5 haftalık gebeyim ama kanamalarım var ve doktorlar kimyasal gebelik olacağını söylüyor beta değerim 186 ve geriliyor benim durumumda olan var mı acaba veya başından geçmiş geri dönerseniz çok sevinirim