Fatma_Fatma baharmom35 baharmom35 çok şükür şişme olmadı ama şekerimin yükselmesine izin vermiyorum ve şekerim yükselmesin diye tedbir amaçlı doktorum ilaç verdi onu kullanıyorum
baharmom35 Fatma_Fatma geçmiş olsun o zaman sizde şeker problemi var gebelik de mi oldu yoksa var mıydı
Melis_kykk Esrashshshssh yiceksende çok az ye benden sana tavsiye ben ağzımı tutamıyorum sabahtan akşama kadar yiyordum birde hamur işi çok tüketiyorum ki meyveyi kestim hamur işini kesmedim suyum ne durumda bilmiyorum 😏
Burcuu_frt Esrashshshssh ben belki iki ayda 4 5 kilo yemişimdir canım sadece meyve istiyor çünkü hiçte bişey olmadı sadece kan sulandırıcı etkisi varmiş onura sonradan öğrendim ama bi sorun olmadı bende