kucukcivciv09 benim paketime dahildi epidural o yuzden fiyat olarak bilemiyorum. Suni sancı ile dogum baslatılmıstı epiduralsiz dogururum filan diyordum yooook yanii cok zorlandım sonunda yalvardım takın diye 😂 takıldıktan sonra cok rahatladım kesinlikle tavsiye ediyorum. Bir yan etki de yasamadım, sadece bir ay biraz bas agrısı yasadım. Bir daha dogum yaparsam inat etmeden en erken kac cm acıklıkta yapılıyorsa hemen takın dicem yani.