kucukcivciv09 Arkadaşlar selamlar. Aranızda prenses dogum yapan varmı özel hastahane ücretleri ne kadar ve dogum süreciniz nasıldı. Prenses dogum düşünen ve bilgisi olan arkadaşlarım sizler de lütfen yorumlarınızı esirgemeyin😊😊🤍🤍
Erzurumlianne kucukcivciv09 bahçelievler medipolde 3.700 lira ek bir ücreti vardı. Ama ben yaptirmadim unutmuştum hatirladiğimda 6 cm idi acilmam 4 cmdan fazla acilma varsa yapmiyorlar aklinizda bulunsun
Lovelovebaby kucukcivciv09 ben de düşünüyorum prenses doğum eğer normal olursa . Şu anki fiyatı 30 bini geçiyor
Ezel16 kucukcivciv09 Yurtdışındayım ama doğum Tr de olacak.. Doktorumla 35.000 TL olarak konuştuk sezeryan veya normal fark etmiyor.. Epidural de olursa 3.000 TL fark oluyormuş..
kucukcivciv09 kahvesever__ her insan gibi bende çok korkuyorum normal dogumdan ama şartlar el verirse de illa ki normal dogum istiyoeum prenses dogum kadar kolay bi yöntem var denirken sancı çekmek istemiyorum fiyatları hakkında bilginiz varmı
kahvesever__ kucukcivciv09 sağlıkla kavuşun inşallah ben yurt dışındayım bilgim yok Türkiye’deki fiyatlardan 😊
Asiya__0045 kucukcivciv09 ben öyle doğum yaptım evet sancılar azalıyor ama yok olmuyor cokta bisey farketmiyo bence 36bin tl özel hastane suan 2 ye hamileyim 2 yıl once 36 bin tlydi suan 54 bin tl olmus yine aynı hastanede istiyorus inşallah nasipse 🥰
kucukcivciv09 Alparslanmom__ tabiki mutlaka öyledir bakalım 20. Hafta kontrolünde ögrenicem fiyatını da😊🤍
kucukcivciv09 Lovelovebaby sanırım vurdukları igneden kaynaklı aslında bunu bu kadar pahalı yapmamalılar artık tıp çok gelişti prenses dogumu normalleştirmeleri ve fiyatını da ona göre uygun bi duruma getirmeliler netice de dünyaya bir bebek getiriyoruz ve ona yetebilmek için bütün zihnimizle hazır olmak istiyoruz acılar çekerek dogru oldugunu düşünmüyorum 😊🤍
kucukcivciv09 Ezel16 hastahane farkı bizim şehrimizdeki hastahane normal ya da sezeyan 15 şuan epidurali bilmiyorum şimdilik sorucam ama
kucukcivciv09 Esum48 devlette mııı ay çok şaşırdım bunu duydugumaa ben devlette olamam canım şehrimdeki hsatahanee insanı öldürmeye yer arıyor ama devlet bu uygulamaya başladıysa ne mutlu🤍
_beyzaaak kucukcivciv09 ben kendim anestezi teknikeriyim ama kesinlikle epidural istemiyorum çünkü hissizleşiyorsun ıkınman gereken yerde ıkınma hissini hissedemiyorsun evet doğru ağrın sızın vs olmuyor doğumdan sonra bile ağrını çok hızlı kesabilme şansın var ama normal doğumdan daha uzun sürüyor sezeryan olacaksa eğer epidural öneririm ama normal doğum ise epidural işi zorlaştırmaktan başka bi seçenek değil
kucukcivciv09 _beyzaaak aksine okudugum tüm makaleler de kısa süreügü söyleniyordu işi bilen biri olarak dogruyu tüm çıplaklıgıyla söylediginize eminim doktorumla henüz konuşmadım zaten bakalım onun yorumları ne olucak bunu da mutlaka sorucam kendisine
YarenY kucukcivciv09 ya ben epidural normal istiyorum dedim doktoruma bana biz pek sevmiyoruz normal doğumda onu çünkü doğumu uzatıyor sancıları kasılmaları uzatıyor yapmıyoruz dedi özel hastanede yoksa istiyordum
kucukcivciv09 YarenY az önce anestezi teknisyeni bir hanım efendi de aynını demiş uzatıyormuş fazlasıyla ee tabi doktor da sizin kararınızdansa kendi istedigini yaptırmış
_beyzaaak kucukcivciv09 tabiki sorun doktorunuzda bu konuda bilgilendirme yapması iyi olur ama benim tavsiyem sezeryan olmayacaksa hiç gerek yok sonra bel ağrısını çekiyorsun baş ağrısı çekiyorsun boşu boşuna