Nissyoo Beyazleydi ayın 14 ünde adet olmam gerekiyordu olmadım ayın 15i kan verdim 18 çıktı sonrakiler 17si ve bugün 19u
Beyazleydi Nissyoo çok benzeriz o zaman benim de 15 inde olmam gerekiyordu dün verdim kanı ama takip yaptıramayacağım acilde bakmıyorlar pazartesi sağlık ocağını bekleyeceğim mecbur
Nissyoo Beyazleydi sağlık ocağında kan vermenizi tavsiye etmem sağlık ocağında çalışıyordum oradaki kanlar hastaneye gittigi icin bekliyor doğru sonuç vermiyor imkanınız varsa başka yerde kan verin sonucu bir saat snra alınan yerler mesela
Nissyoo Beyazleydi öyle daha doğru oluyor cunku inşallah ikimizinde sağlıkla kolaylıkla ilerler hamileliğimiz🫶🏻