Beyazleydi Adetim 4 gün gecikti ve bu değer çıktı normal mi sizce ilk gebeliğimde 2 gün geçince 1000 di bana düşük geldi ama benzer var mıdır bu şekilde sağlıklı olan
lilyum_ Beyazleydi önemli olan artışı. Bence düşük diye moralini bozma. İyi düşün iyi olsun inşallah. ✨🌸
eaktr Beyazleydi merhaba benim de ilk 157 çıkmıştı 2 gün sonra 471 çıktı daha sonra da keseyi gördüm 🫶🏻
Bubenimevet Beyazleydi selam benim de ilk 203 çıktı 2 gün sonra 360 2gün sonra 903 çıktı. Bence yeni gebelikte normal
AsELinAnneSi__ Beyazleydi ilk kızımı 92 ile öğrendim canım 2 hafta gecikme ile artış önemli sağlıcakla kavuşun inşallah 💗
Beyazleydi eaktr bayram tatili olunca takip yapamıcaz mecbur pazartesiyi bekleyeceğim inşallah güzel bir artış olur
Zeyna27 Beyazleydi ben ilk kan değerim 23 çıkmıştı iki sonra 79.9 çıkmıştı 25+2 günlüğüz değere kafayı takma sağlıklı yükselirse yeter
Nissyoo Zeyna27 ya benim de ilk 18 sonra 67 çıktı şimdi tekrar kan vericem ne kdr sonra kan takip yapmayı bırakmalı acaba kese icin artar değil mi sağlıkla🥹
Nissyoo Zeyna27 ilkinde 500 le öğrenmiştim şimdi düşük değerle öğrendigimden kaygılanıyorum siz ne kdr zaman snra keseyi görebildiniz
Zeyna27 Nissyoo ben adet olacağım gün 23 çıktı 2 gün sonra 79.9 çıktı 3 gün sonra 379.9 çıktı 5+0 sıfırda kese gördüm 6+2 de kalp atışı duydum
Nissyoo Zeyna27 bugün üçüncü kan verişim 18-67-190 oldu iki gün arayla iyi mi acaba ben de daha vermeyip hafta doldurmasınımı beklemeliyim
Nissyoo Beyazleydi ayın 14 ünde adet olmam gerekiyordu olmadım ayın 15i kan verdim 18 çıktı sonrakiler 17si ve bugün 19u