Caglaguney Tictack bende öyle , şikayet varda bi metin okumuştum ondan sonra sezeryana bakış açım değişti
Tictack Caglaguney ama ayşe katrancı iyi bir doktormuş. Yinede orda doğum için tavsiye etmiyor genel insanlar. Siz hangi doktor hastaneye gidiyorsunuz yada gittiniz acaba
E_kfl61 Tictack ben gülçin demirdövene gidiyorumok memnunum zaten normal doğumundan yana hep . 4 yıl önce yine aynı yerde doğum yapmıştım bir sıkıntı yaşamadım