Bbuse12 elifdiyorkii 2 kez yaptim kendi istegimle sezeryan oldum cok memnun kaldim doktorum ayse hanimdi
elifdiyorkii Bbuse12 benimde doktorum kendisi aynı zamanda aile dostumuz😍şeyi merak ediyorum doğum sonrası için bazı hastaneler lohusa şerbeti falan veriyor odaya bu hastanede o tarz şeyler var mıydı onu merak ediyorum ona göre hazırlığımı yapıcam😅
elifdiyorkii Bbuse12 kendi isteğinle sezeryan olduğunda zorunlu sezeryan ücreti ödemedin sanırım değil mi canım
mucizemgelsin61 Ben iyi diye biliyorum çakmak erdem doğumunu annemde kardeşimi orda doğurmuştu :)) tabi yıllaaaar yıllar önce 23 yaşında şuan🤣🤣 şerbet konusuna gelince onu bilemiyorum arayıp öğrenin en kötü.. ne olucak
Lalelale1 Bbuse12 yok bana vermediler belki o dönem yoktu sonradan vermeye başladılar sizin odanız suit odamıydı normal oda mı
Bbuse12 elifdiyorkii ilk gebeliğimde kendi istegimle oldugum icin istege bagli sezeryan ucreti odedim 2. Zorunlu oldu
E_kfl61 Nasipse bende temmuzun ikinci haftası çakmakta yapacağım doktorum gülçin hanım. Şubat ayında kuzenim zorunlu sezaryan oldu böyle bişey vermediler ona
E_kfl61 Teraziii merhaba dün kontrole gittiğimde sorduk normal doğum 18.500 , zorunlu sezeryan 20 bin , isteğe bağlı sezeryanda 35 bin dediler. Eğer gece kendi doktorunuzu çağırmka isterseniz de rk olarak 3.500 lira talep ediyorlar
Caglaguney Tictack bende öyle , şikayet varda bi metin okumuştum ondan sonra sezeryana bakış açım değişti
E_kfl61 Tictack ben gülçin demirdövene gidiyorumok memnunum zaten normal doğumundan yana hep . 4 yıl önce yine aynı yerde doğum yapmıştım bir sıkıntı yaşamadım