Freefam Aslanmom1 aaa gercekten mi hayirli olsun allah kucagimiza saglikla almayi nasip etsin nasil gidiyor kac haftalik oldunuz tam
Aslanmom1 Freefam Aminn canım 13+4 normalde 13+0 olması lazım önde gidiyoruz biraz 😅 ikili testte öğrendik cinsiyetimizi bol kusmalı geçiyor senin nasıl
Freefam Aslanmom1 benim de ayni biliyo musun 13+1 normalde ama ultrasona gore 13+4 😬😬 bulantilarim azaldi benim iyiyiz sukur son ultrasonda ogrendik biz de cinsiyeti ikili yaptirmadim ben bugun fetal dna verdim
Aslanmom1 Freefam ayy maşallah. Ben direkt ikili yaptırdım ultrasonda herşey normal kan sonucunu bekliyoruz