huvuuuuff Sclemr ben yaptım dün 6 gün vardı negatif bugün de yaptım yine negatif artık 1 gün kala bir daha yaparım 😔
Sclemr huvuuuuff üzülmeyin Meryem hanım bebişler vaktini bekliyorum bizde pozitifi göreceğiz inşallah en önemlisi sağlıklı olması tabiki😍🤍
Nurbl Md20 sen bana zorla pozitif i göstereceksin içime kurt düşürdün bak az önce banyo yapacaktım meme uçlarım yandı şişkinlik yok ama böyle bişey mi acaba 🙏🙏❤️😁🥰🥰🥰🥰 sizi çok sevdimmmm
Md20 Nurbl valla cnm bnmde şişkin deil o kadar ara ara sancı giriyo kisiye gore belirti degisebiliyo bnde sizi cok sevdim İnşaAllah güzel haberler alırsınız en kisa sürede
Sclemr Nurbl teşekkür ederim canım benim rabbim tüm isteyenlere en kısa zamanda nasip etsin bakalım daha kontrole falan gideriz inşallah sağlıklı bir gebelik olur 🥺🥺🥺