nisamom_ Babycans Merhaba canım ben yeni başladım sayılır iğneler ilaçlar opu derken sadece transfer kaldı bakalım oda temmuz ağustos gibi olcak sanırım☺️ Sen başladın mı tedaviye
kumsal__ Babycans bende yeni tüp bebek oldum ama yumurta kalitesizliğinden olmamış.doktor bı süre ara verelim dedi inşallah sen güzel sonuclar alırsın canim
12betul Babycans hamileyim yeni doğal yollarla ama o süreci yakınımdan biliyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah duam sizinle ❤️
Babycans nisamom_ yarın başlayacağım nasipse normalde geçen ay başlayacaktım doktor uygun görmedi bir ay vitamin kullandık eşimle demir takviyesi falan taktırdım regl olmayı bekledim derken yarın nasipse başlıyoruz
Momof262 Ben de tüp bebekle hamile kaldım kızlar Allahım size de nasip etsin Çok zor bi mücadele ama kazanan siz olacaksınız inşallah Hiç düşmemek mümkün değil ama her seferinde kalkarak oluyor bu yolculuk
Babycans Momof262 Allah razı olsun çok teşekkür ederim benim 2. Tüp bebek 3 başarısız aşılama yolum çok uzun artık bu don olur inşallah hamilelerin duası kabul olurmuş ne olur dua edin ☺️
Babycans kumsal__ inşallah canım Rabbim hepimize sağlıkla nasip etsin benim de ilk tedavim olumsuzdu yumurta kalitesizliğinden 2 yıl ara verdim 3 başarısız aşılama vs derken 2. Tedaviye anca cesaret edebildim
Gamzecabuk Babycans bende tüp bebek tedavisi ile hamile kaldim şuan 3 aylık olduk. Allah’ım sana da bu güzel duyguyu yaşatmayı nasip etsin. Kalbinde annelik duygusu olan her kadına nasip etsin.
Momof262 Babycans nisamom_ inşallah tez vakitte sana da nasip olur 💚💚 ben hamile duasına çok inanırım şimdi sana kalpten dua ediyorum Çok zor bir yol ama biz o kadar güçlü kadınlarız ki üstesinden geliyoruz Bir önerim olacak Rahim kasılması karşıtı serum Ve İntralipid hamilelik serumu Bunları araştır ve doktoruna ben istiyorum de Ben bana şifa olduğuna inanıyorum ben yaptırdım 💚💚 ben de kadınlar kulübünde görmüştüm
Babycans Nergizos benim ikinci defa baştan başladı canım daha önce transfer oldum olumsuz sonuçlandı bakalım hayırlısı olsun ☺️
Nergizos Babycans benim ilki transfere bile ilerlemedi çöp oldu. Şimdi başka bir merkezde iki kez opu yapıldı. Transferi bekliyorum
Babycans Gamzecabuk amin çok teşekkür ederim Allah razı olsun size de sağlıkla kavuşmak nasip olsun 😘😘
Busra_yenigun47 Bende tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım zor ve yıpratıcı bir süreç maddi manevi ama o yola başladığınız an rabbim kolaylaştiriyo gerçekten şimdi 8 aylık hamileyim Rabb’im dileyen herkese nasip etsin merak ettiğiniz bsy olursa sorabilirsiniz
Babycans Busra_yenigun47 çok zor gerçekten 5. Tedavim bu benim halen ellerim ayaklarım titriyor korkudan kaygıdan anksiyete falan oluştu artık 3 aşılama 2. Tüp bebek diğerinde kimyasal oldu siz süreci nasıl atlattınız acaba kendinizi nasıl rahatlattınız veya transfer döneminde neler yaptınız sizi sıkmayacak şekilde bilgilendirirseniz çok memnun olurum
Efeninannesi_ Tüp bebek ile 5 gün önce pozitifi gördüm şükürler olsun ama asıl stres şimdi var keseyi görürmüyüm kalp atışı olur mu vs vs rabbim anne baba olmayı hak edenlerin kucağını boş bırakmasın. Çok endişeliyim kızlar lütfen duanızda banada yer verin
Marsmelow Babycans Harekete geçip tedaviye başlamak benim için çook zor oldu. Araştır araştır araştır… Çok şükür içimize sinen doktor ve merkezi bulunca anında harekete geçtik (2.5 yıl sonra) tedavi açısından tüm süreç güzel ilerledi. Transferi bekliyoruz. Umarım herkesin süreci sağlıkla güzel ilerler. Transfer bekleyenler olarak da güzel haberi alırız.