Emelinda Babycsr maşallah hiç de minnak değil 🧿 biz 30+4 teyiz 1600gr kilo 41 cm. En küçük benim kızım sanırım mart bebişleri içinde😅
tazecikanneee CansuCaTurkmen evet evet 😂😂 sonra da bu hıçkırıkları tekmeleri deli gibi özleyeceğim biliyorum 🙈🙈🙈
CansuCaTurkmen tazecikanneee benimde tek özleyeceğim içimde dans edişi olcak sanırım geri kalanı çok mühim değil 😂😂
eMineHrn3807 Belinayim merhaba 30+3 günlük hamileyim en son 27+6 gitmiştim 1700gram kilomuz 39 santim boyu oğluşumun şuan ne kadar olduk baklm sabah gidecez kontrole 😊😊 16 mart doğum gözüküyor hayırlısıyla 🙏
Kbrasuer Belinayim normalde doktor haftaya bekliyodu ama 😂 ben Perşembe randuvu aldım merak ediyorum özlüyorum bide ya hareketlerine bile deli oluyorum😍💞
Kbrasuer Hıçkırık nasıl bişi kızlar nasıl hissediyorsunuz merak ediyorum tekmeliyo onu hisediyorum deli gibi 😂 ama hıckırık hiç olmadı sanırım😀
CansuCaTurkmen Kbrasuer eşit aralıklarla tekme gibi sert değil ama göbüşü çalkalayacak şekilde çok komik oluyo 😂😂😂
Zhrafth Sevgiseli bn internetten falan arastiriyorum 27.haftada 1 kg falan olmasi lazm sadece ama bzmki 150 grm fazla sadece önde brazcık senin ki de iyi yanii zaten bundan snra hzla kilo almaya baslycak 🙂🙂
Sevgiseli Zhrafth 😊 saglikli olsunlarda. Basi yukarda dedi dr. Asagi inmesini bekliycez dedi bu haftalarda asagida mi olmasi gerkiyo sol tarafina yat dedi .
Zhrafth Sevgiseli bna doktorum henüz oyle birsey soylemedi de suan 27 haftaliksan eger ki dogumuna cook var demektir neden asagya inmesni istedi ki acaba 🤔
hicimm 30+2 günlük gebeyim benim sezeryan olacak 10 mart doğum görünüyor ama sezeryan genelde 2 hafta önce olduğu için şubat sonu mart başı gibi olacak sanırım doğumum 😊
Sevgiseli Zhrafth suan 28 gecen hafta kontrolde dedi bende anlamadim yukarida olabilir diye dusunuyorum daha var doner insaallah.
TugceArslan CansuCaTurkmen 2 haftada bir mi çağırıyor doktorunuz? Yarın kontrolden sonra bakalım bir daha ne zaman çağıracak☺️
CansuCaTurkmen TugceArslan 30 dan sonra 2 haftada 1 çağırmaya başladı canım. Genelde öyle yapıyorlarmış 35-36 dan sonra da her hafta olacak diye biliyorum.
CansuCaTurkmen Meddythemama aramızda 1 gün var ne güzel size de böyle şubat sonu olacakmış gibi geliyor mu 🙈