Belinayim bulutunannesi33 neden erken doğum ki Allah saglicakla doğayı nasip etsin canım benim de bebeğim baş aşağı artik
zgepolat Belinayim bizde 170 altında boyu olan yok sanırım bizim kızda uzun olacak. Doktor bacakları uzun olacak dedi. Artık belli haftadan sonra uzaması yavaşlayacak kilo almaya devam edicek. Bakalım kaçla doğacak merak ediyorum
Kbrasuer Belinayim normalde doktor haftaya bekliyodu ama 😂 ben Perşembe randuvu aldım merak ediyorum özlüyorum bide ya hareketlerine bile deli oluyorum😍💞
TugceArslan CansuCaTurkmen. Ne güzel❤️ Biz de kızımızı 6 Martta bekliyoruz. Yarın gideceğiz tam 32. Hafta olacağız. Kilosunu ve sağlığını çok merak ediyorum🤗
CansuCaTurkmen TugceArslan herşeyden önemli tabi sağlıklı olmaları. 2 haftada bir gitmek daha güzel kısa süreli meraklar yaşıyoruz artık 🙈🙈 sağlıkla gelsinler artık 👼🏻
CansuCaTurkmen tazecikanneee 😂😂😂 çok güzelmiş o bende erken gelmesin diye söylenip sonrasında hadi doğsanda sevsem diyorum 😂 annelik böyle bişey herhal 😂
tazecikanneee CansuCaTurkmen evet evet 😂😂 sonra da bu hıçkırıkları tekmeleri deli gibi özleyeceğim biliyorum 🙈🙈🙈
Smeyyekalel Belinayim bizim bebis iyi cok şükür hareketli de masallah doktor suyu seli kilosu gayet iyi haftasina göre dedi dogum olarakta normal düşünüyorum sezeryanlik bi durum yok şükür martin 13 u nu gösteriyor doğum erken olmaz sa
TugceArslan CansuCaTurkmen 2 haftada bir mi çağırıyor doktorunuz? Yarın kontrolden sonra bakalım bir daha ne zaman çağıracak☺️
Zhrafth Belinayim bende mart annesiyiimm 🤚 29 haftalıgım iki hafta önce gitmiştim hasateney 1150 kg 37 cm ydi haftaya kontrolum var bakalm nasl kilosu falan ögrencez 😋
Deletedmom197 Belinayim allahım ne Mart annesiyim ne Nisan tahmini Doğum tarihimiz 1 Nisan. Mart annelerine bakıyorum bizim ki küçük nisan annelerine bakıyorum bizim ki büyük arada kalmışlık yasıyorum resmen 🙈🙈🙈