36+3 Dün sabah basurla uyandım iki gündür nefes dahi alamıyorum acı çekiyorum dediğim her güne ve ağrıya şükür ettirecek kadar kötü bir ağrı yaşıyorum iki gündür bayramdan dolayı doktoruma da ulaşamıyorum acilde bir ağrı kesici yaptı yolladı ben bir şey yapamam doktorun gelene kadar diye ilk gebelik her şeyi sonuna kadar yaşadık resmen 🤦♀️🥹