findiktan11 ressamanne_ 34+3üm bende geleyim dedim☺️ yorulduğun zaman kasıklarda ve belde ağrı ve çok ayakta kalırsam ayaklarımda ödem oluyor. Detaylı temizliğe başladım hele ayaklar davul😀
Duygumsu ressamanne_ 36+2 hiç sancım yok idrar yolu enfeksiyonu dışında sorunum yok ama hiç sancı olmaması da ilginç acaba çok mu geç gelecek bekletecek bizi diye düşünüyorum 😅
Pinaargunes ressamanne_ 35+2 henüz yalanci sanci ile tanismadim😌 sadece ellerim gece uyuşuyo ödem var vs vs onun dışında bi sorun yok allaha şükür 😊 Evlatlarimiza sağlıcakla kavuşalım hepimiiz inşallah🙏
ZeyHus33 ressamanne_ 35 haftalık Uyuyamiyorm Aslında uyuyorm da ama Sabaha karşı Sol Bacağımın Totomun ora Nerem ağrıyor anlamiyorm sonra sağa dönüp yatiyorm valla ağrıyor Artk Ondan hariç bebek sertlestiriyor Kasigima doğru acıtıyor Yururken Heleki Ondan haric bişi yok gibi
ressamanne_ Dlar Benim de adet ağrısı gibi oluyor zaman zaman ve alt ağrısı dinlenmek lazım bol bol sağlıkla gelsinler🫠
elifdiyorkii Dlar aynıııı 36+3 bende her gün doğursam artık demeye başladım inşallah 15 güne doğurmuş olurum😅🥲
ressamanne_ findiktan11 benimde ayaklarım çok sarkık durursa yada ayakta çok kalırsam direkt şişiyor başka yerde ödemim hiç yok ama ayaklarım hemen şişiyor ya 🙈 aynı kasık hele bel direkt ağrıyor 😁
ressamanne_ Duygumsu o kadar değişken ki bilemeyiz😁 İlk hamileliğimde benimde hiç böyle adet ağrılarım vs olmazdı 41 de geldi oğlum😂 4300 doğdu direkt kreşe yazdıracaktık😄
Dlar elifdiyorkii inşallah canm sezeryanmi senin ben normâl istiyorum kilosu fazla diye max 38 de suni ile dogurtturcaklar
elifdiyorkii Dlar Belli değil doğum şeklim henüz randevum 37+3te o gün konuşmak istiyorum doktorla bakalım, kaç kilo bebiş 🥹
Gulcin-2001 34+5 ama ulrasonda 1 hafta öndeyiz🤭 arada ağrılar uyuyamama kaburga ağrısı vs şeyler var geçen hafta ilk nst girdim herşey normal dedi doktor bakalım beklemedeyiz🫶🏻
ressamanne_ Gulcin-2001 benimde 1 hafta önde bebeğim hatta midesi 2 hafta öndeymiş umarım çok kocaman olmaz yoksa çıkamıcak valla😄 nst 32 den beri giriyorum ben bir kez sancı çıktı ama normalmiş
ressamanne_ ZeyHus33 bugün benim bebeğimde hep sertleşti özellikle sağda top gibi oldu hep anlamadım bende