bahocum Srfe01 normalde de aylarca içsem aramazdım ama hamilelikte canım isteyince birkaç yudum içmişliğim var. Ama öyle birkaç kere içmekle bir zararı olacağını zannetmiyorum eper şekeriniz yoksa tabi
Srfe01 Mhtpdrmz06 aslında son dönemlerde çıkan haberler insanı korkutuyor otizm vs yaptığı söyleniyor Allah korusun
Ayliz010 Srfe01 valla ben iciyorum hergun hepsi 5 ci gebeligim tek zarari bebekte dogdukdan sonra cok gaz oluyor agliyo susmuyo pek o yzden siz yine dikkat edin cok icmemeye