Srfe01 ilk gebelikte daha cok dikkat ediliyor genelde. Ama birşey olmuyor yani merak etmeyin. Burda birinin yorumunda okumustum doktoru sen hasta değilsin hamilesin o kadar kasma kendini demişti çok doğru. Aşırıya kaçmadıkça çok kısıtlamayın kendinizi. Benim suan 2. Gebeliğim çok rahatım öyle kendimi kısıtlanıyor m