bebikylmz iyileştim ama doğumdan bir gün önce yine pırtladı basur 😬😬 geçen cuma doğum yaptım bu arada sezaryen oldum, onun acılarından basuru anlamıyorum şu an ama ilki kadar da canımı yakmıyor küçük, ilaçları kullanamıyorum doktoruma sorup öyle kullanıcam.
Bi tane anestol krem var, procto-glyvenol diye de hem krem hem fitil var.