FGA1210 doktorunuz kadın doğumsa beklemeyin hiçbir şey veremeyiz diyolar, ılık oturma duşu yap dedi bana sadece, 2 gün çektim bende saf gibi her gece acile gittik hiçbir şey yapmadılar en fazla serum takarım o da geçici çözüm dedi. Zeytinyağı sürdüm yok, içeri it dediler defalarca yaptım dediğiniz gibi kendi kendine çıkıyodu 5 dk sonra ve daha fazla acıyordu o zaman, ılık suya oturdum, buz kompres yaptım neler neler yani, belki sizde işe yarar bilemem ama en güzel çözüm gerçekten genel cerrahi. En son acile gidişimde farklı bi doktor vardı hemen icapçıya git başka kimse bişey yapmaz buna gebelikten dolayı dedi