Lemakk Regl tarihim bir haftadır geçiyor adet belirtilerim var belim çok ağrıyor dün test yaptim pozitif çıktı
Ebruebos Nurbl gynella natal adı. 6 tane var içinde. Eczaneden aldım ben pahalıydı ya. Doktorum kullan dedi diye aldım eğer gebelik olmazsa bu ay daha almam.
Lemakk Nurbl hayır yapmadım iki yıldır korunmuyoruz ona rağmen olmuyordu doktor artık doğal yolla olmaz dedi geçen ay bizde bıraktık düşünmeyi bu ay supriz oldu 😍
Zehrus 1_Pandackk geçen ay da Bi kimyasal gebelik yaşadım adete bir iki gün kaldı okadar stres oldum ki yine adet olucam diye doktora da gidemiyorum bayram
Beybyi Dmt0 kasıklarımda uzun süredir adet olacakmış hissi ve batma var aşırı gaz var ve sulu akıntım var böyle beyaz hafif krem gibi ve bildiğiniz ıslak en son birliktelik 8 haziran oldu ondan önce de oldu şimdi adetim e 5 gün var bakalım 🥹
1_Pandackk imcakir umarım erken olduğu için negatif 🤦🏻♀️ negatif kelimesinden çok korkuyorum 😂😂 oğlumda pozitif yakalayana kadar canım çıktı ya
Dmt0 Beybyi bende de aynı şeyler var, bata 5 gün var. Dün yaptım negatifti o yüzden moralim bozuldu biraz 😄
Mom6535 1_Pandackk bat 26 kaşık ağrısı göğüs ucu acısı bazen ani gelip geçen bulantı her ay acaba mı diye düşünmek 😂😂
Mom6535 1_Pandackk öyle gerçekten aptala malum olurmuş derler bizim buralarda o aptal benim heralde 😂😂ne zaman hissetsem doğru çıktı ama bu aralar sürekli böyle hissediyorum kuruntu mu yoksa varmı bilinmez 😂
1_Pandackk Mom6535 estağfurullah kız neden öyle diyorsun ki o kuruntularda yanlız değilsin malesef bende varım 😂😂🤣
Humannrle 1_Pandackk bat 20-23 arası ama hiç bi belirtim yok bence her ay gibi bu ayda elendim 😭 test yapmaya bile hevesim yok o kadar ki bıktım negatiften